Instruccions…

David!

Llegeix bé això que ara et diré perque només ho escriuré una vegada…

No arribo a les 10:30 h,  m’incorporaré més tard, perque he d’acabar de fer una cosa superimportant i he d’esperar que el micralax faci efecte.

Mentrestant he suggerit, sota coacció, a uns quants dels meus mindundis que vinguin a buscar-te en representació meva i et facin d’auxiliars en la important missió que t’encomano:

  1. Obre la bossa
  2. A dins hi trobarás una càmara fotográfica reflex amb tres objectius i un llibre de fotografia, Cuando la fotografía es un arteamb 40 (x 2) fotografies històriques i contemporànies agrupades en 10 conceptes:
    1. TREBALL
    2. LLAR
    3. HISTÒRIA
    4. CONFLICTE
    5. BELLESA
    6. ALLÒ INESPERAT
    7. RELACIONS
    8. MOVIMENT
    9. ALLÒ QUOTIDIÀ
    10. EXTERIOR
  3. Vull que reflecteixis des del punt de vista d’un quasi-quarenton, com és el nostre món a dia d’avui, aconseguint com a mínim, una foto de cada tema. Estàs obligat a afegir els temes que et diguin els meus mindundis i tu també pots afegir temes si vols.  Pensa que les fotos que facis es publicaran a una pàgina web especialitzada en quarentons.
  4. Un cop hagis entès les instruccions, hauràs de deixar-te guiar pels mindundis al primer dels llocs on fer fotos…

ATENCIÓ!!  No intentis escapar ni fer cap pas en fals, perque m’assebentaré i ho pagaràs molt car. Per cert, el primer que hauries de fer és convidar a esmorzar als mindundis que encara no ho hagin fet… Ja veus que estic molt locu!!!

locademia_8

cArPe diem

 

Leave a Reply

