Carta oberta des del futur

Hola David,

Sóc el teu jo del futur. Ahir vaig acabar de pagar la hipoteca i ara que tinc una mica de temps lliure, he volgut escriure’t en aquest punt d’inflexió vital que estàs a a punt de traspassar… Sé que et costarà de creure, que això no és molt normal i sé com ens agrada i reconforta la normalitat… Però m’has (o m’haig) de creure!

Crec  que el més efectiu perquè em creguis el més ràpid possible, serà anomenar uns quants fets que passaran en breu:

  • En Donald Trump es tornarà cada vegada més taronja, fins a arribar a un to Naranjito, i més o menys quan arribi a aquest to de pell es vendrà Hollywood a Qatar.
  • El Regne Unit tornarà a la Unió Europea, després se separarà Dinamarca i Portugal. Tot seguit entrarà Marroc, Xipre i Suïssa, tornarà a sortir el Regne Unit, per seguidament marxar Espanya, Catalunya marxarà d’Espanya i entrarà a la Unió Europea. En aquest punt Espanya voldrà entrar a Catalunya però no li deixaran per estar fora de la U.E.

No et vull fer cap espòiler però el món ha canviat, no tinc clar si ho fa a millor però tampoc rollo Mad Max; el cas és que les modificacions genètiques em funcionen prou bé (M’he posat brànquies per fer submarinisme). I em sento amb ànims per provar aquest invent nou per enviar missatges al passat. El Doctor  Pep Guardiola es tornarà un dèspota mal educat, i en Mourinho es tornarà un tros de pa. Tot això passarà entre el 2017 I el 2057, però a aquestes alçades de la vida ja no m’importen massa aquestes coses.

En resum, et vull donar algun consell pels pròxims quaranta anys:

  • Sé que ara et pot semblar molt evident però no entris a un jacuzzi amb una pistola elèctrica, la enrampada fa més mal del que sembla.
  • D’Aquí a uns anys tindràs uns veïns molt simpàtics que voldran que ingressis al “Amanecer Espiritual de los Hijos de Raticulín“, no és molt bona idea. No són un club de lectura.
  • Sé que sentiràs molta pressió social per seguir la moda post-hipster i et vindran ganes de afaitar-te les celles. No ho facis.
  • El “Monorail” de Molins i l’aeropatin de Nike són dues bombolles, és millor que no hi inverteixis.
  • No li diguis gilipolles al municipal de Torrelles D.C. Pot semblar divertir ensenyar a conduir a la Sira per un cementiri… però no ho és. Per cert lo del cementiri i lo del municipal estan relacionats.
  • El concert del fill d’en Sabina no val gens la pena, però el retorn dels Manolos et sorprendrà gratament.

Que jove que ets (sóc, som)! Quan penso en què encara et creies que internet no era una moda passatgera…. Quanta innocència!

Apa a disfrutar, David!

David

PD1: Bé sí que et faré un espòiler… Aquest és el teu (nostre) aspecte al present any 123 D.M. (després de Mairena), per a tu , el 2057. Ens mantenim prou bé, oi?!

old-adam

PD2: Recentment he estat revisant alguns capítols de Magnum P.I. i no estan gens malament, crec que estic madurant…

PD3: Sé que ara tens por d’Alarico, però amb els anys veuràs que és un tipus de p… mare o com diuen els pocs joves d’ara, fantasmolongueren!  Recorda només no donar-li de menjar després de mitja nit i no el reguis gaire sovint.

 

Leave a Reply

