La cosa es posa seriosa

Efectivament, això és seriós. Estic molt decebut perque tot indica que no em reconeixes… Això em provoca tristesa i atacs de riure alhora…

Però ha arribat l’hora de que em recordis, de fet, estic segur que a partir d’ara, no m’oblidaràs. Aquesta és la meva foto quan m’estava fitxant la bòfia (així és com li dic jo a la poli, per que sóc prou dolent).

loca_academia

Ara sí, eh!? No cal que t’aclareixi que sóc el de l’esquerra. Ric i ploro alhora mentre escric aquestes lletres. Si això no fos una web, veuries que aquestes paraules s’haurien fet borroses per les llàgrimes de pena i histèria.

Però prou llàgrimes! Alarico Perico ha decidit (quan estic enfadat parlo de mi en 3ª persona) que has de pagar aquest oblit, que per altra part és un indicatiu clar que t’estàs fent gran.

He estat pensant què és el que et podria fer més mal, i després d’estar diverses vegades al teu pis… Per cert, molt bonics els múltiples pessebres que tens a casa… He decidit anar pel que més mal et pot fer….

20170115_154856

Sí, la teva càmera fotogràfica!

Vés, vés a mirar a veure si la tens al lloc de sempre, vés…

Ja has tornat? Aquesta és una prova que no és una foto històrica:

20170115_154954

I no et posis gallet, o…

20170115_155407

per cert, està molt atractiva quan li treus els objectius…

20170115_155550

Buenu (els dolents diem els barbarismes que ens dóna la gana), ara que ja veus que el tema és prou seriós… Si vols recuperar-la… Sencera… Hauràs d’estar el dissabte, 21 de gener a les 9:30 h AM, hora local, aquí:

 

https://www.google.es/maps/place/Barceloneta/@41.3815498,2.1835489,16.18z/data=!4m5!3m4!1s0x12a4a300227d79e7:0xb538e20b226b0ceb!8m2!3d41.3822466!4d2.1856114?hl=en

Com t’estàs fent gran i potser no saps mirar-ho et diré que és la sortida de Metro de L4 Barceloneta.

Hauràs de venir, disposat a fer el que nosaltres (sí, he dit nosaltres) et  diguem. Perque el temps se’ns tira a sobre i tot està per fer.

Així que ja ho saps, Cuidadín, que t’estaré vigilant. No pots estar tranquil, pot ser que no coneixis ni la persona amb la que dorms…

CARPE DIEM

Alarico Perico

 

Leave a Reply

